1. UMOWY OGÓLNE 1.1 Identyfikacja Stron. Niniejsze warunki regulują stosunki pomiędzy Framee International s.r.o. ID: 25764411 (zwany dalej „my”) i Ty jako nasz klient (zwany dalej „Ty” lub także „klientem”).
1.2 Definicje. W niniejszym regulaminie stosowane będą w szczególności następujące pojęcia, którym przypisuje się następujące znaczenie:
1.3 Cena oznacza cenę, jaką jesteś zobowiązany zapłacić nam za dostawę Towaru, obejmującą opłatę za wybrany sposób transportu i płatność za Towar, która zostanie podsumowana w Zamówieniu.
1.3.1 Portal oznacza nasz portal internetowy pod adresem spinkids.pl, na którym mogą Państwo zapoznać się z naszą ofertą.
1.3.2 Regulamin oznacza niniejszy regulamin firmy Framee International s.r.o.
1.3.3 Umowa oznacza umowę zakupu rzeczy ruchomej, na podstawie której dostarczymy Ci zamówiony Towar, a Ty będziesz zobowiązany zapłacić nam Cenę. Niniejsze Warunki stanowią integralną część Umowy.
1.3.4 Procedura reklamacyjna oznacza warunki składania reklamacji Towaru. Procedura reklamacyjna stanowi część niniejszego Regulaminu.
1.3.5 Towar oznacza pojedyncze produkty, które można znaleźć w naszej ofercie na Portalu. Warunkiem sprzedaży wybranych towarów może być pełnoletność Ty lub osoba występująca w Twoim imieniu, czyli zazwyczaj ukończenie 18. roku życia.
1.3.6 Miejscem prowadzenia działalności jest siedziba naszej firmy w Framee International s.r.o. Dopravní 500/9, 104 00 Praga.
1.3.7 Kodeks cywilny oznacza ustawę nr 89/2013 Dz.U., Kodeks cywilny, ze zmianami.
1.3.8 Rozpatrzenie reklamacji. Twoje ewentualne sugestie i skargi będą rozpatrywane za pośrednictwem adresu e-mail obsługi klienta info@spinkids.pl.
2. INFORMACJA O CHARAKTERZE ZAWARTYCH UMÓW
2.1 Aby spełnić nasze zobowiązania prawne, poniżej znajdują się informacje, które jesteśmy zobowiązani przekazać Państwu przed zawarciem z nami Umowy.
2.2 Koszty korzystania ze środków porozumiewania się na odległość. Poza Ceną za korzystanie ze środka porozumiewania się na odległość, za pomocą którego kontaktujemy się z Tobą i zawieramy Umowę, nie pobieramy od Ciebie żadnych kosztów. Dlatego nie pobieramy od Ciebie żadnych opłat za komunikację z Tobą przez Internet lub telefon. Nie wyklucza to oczywiście możliwości, że Twój dostawca połączenia internetowego, operator telefoniczny itp. może pobrać opłaty za dostęp do Portalu, komunikację z nami itp.
2.3 Organy regulacyjne. Organami nadzorczymi nadzorującymi naszą działalność, do których możesz się zwrócić w przypadku skarg, są Czeska Inspekcja Handlowa, właściwe Biuro Handlowe i Urząd Ochrony Danych Osobowych. Na poziomie UE możesz skontaktować się ze swoją skargą do Europejskiego Centrum Konsumenckiego Republiki Czeskiej.
2.4 Pozasądowe rozstrzyganie sporów. W przypadku, gdy jesteś Konsumentem i pomiędzy Tobą a nami powstanie spór konsumencki na tle Umowy, którego nie jesteśmy w stanie rozwiązać w drodze wzajemnego porozumienia, możesz zgłosić propozycję pozasądowego rozstrzygnięcia sporu do wyznaczonego podmiotu ds. pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich, czyli Czeska Inspekcja Handlowa.
2.5 Zachowanie Umowy. Po pomyślnym przyjęciu przez nas Zamówienia przesłane zostanie Państwu potwierdzenie, które wraz z niniejszym Regulaminem stanowi tekstową kopię Umowy. Możesz zapisać i wydrukować formularz internetowy składania zamówienia, potwierdzenie zamówienia i niniejsze Warunki. Zawartą z Tobą umowę będziemy przechowywać w formie zapisu elektronicznego dla naszych celów wewnętrznych i dlatego nie będziemy mieli do niej dostępu.
2.6 Język Umowy. Umowa zawierana jest w języku czeskim.
2.7 Czynności prowadzące do zawarcia Umowy i korekty danych. Nasz Portal umożliwia zawarcie Umowy pomiędzy nami a Tobą poprzez interaktywny interfejs WWW oraz wypełnienie formularza internetowego. Przed przesłaniem formularza internetowego możesz sprawdzić, zmienić i poprawić wprowadzone w nim dane.
2.8 Kodeks postępowania. Świadcząc nasze usługi, postępujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z naszą wewnętrzną polityką prywatności. Te nasze wewnętrzne zasady nie są publicznie dostępne.
3. ZAMÓWIENIE TOWARU I ZAWARCIE UMOWY
3.1 Oferta Towarów. Na naszym Portalu publikujemy ofertę Towarów, na które istnieje możliwość złożenia Zamówienia. Zamówienie stanowi Umowę pomiędzy Tobą a nami. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany lub wycofania oferty Towarów w dowolnym momencie.
3.2 Akceptacja naszej oferty. Pomyślne złożenie Zamówienia za pośrednictwem Portalu oznacza akceptację naszej oferty i stanowi Umowę pomiędzy nami a Tobą. Przyjęcie naszej oferty z poprawką lub odstępstwem nie jest możliwe i jest traktowane jako kontroferta z Twojej strony. Po pomyślnej wysyłce Zamówienia wyślemy Państwu potwierdzenie zgodnie z paragrafem 3.4 poniżej.
3.3 Towar na zamówienie. Czasami możemy nie być w stanie zagwarantować natychmiastowej dostępności Towaru. W przypadku oznaczenia konkretnego Towaru jako „Na zamówienie”, dostępność Towaru, a co za tym idzie możliwość złożenia Zamówienia, zostanie potwierdzona na podstawie Twojego zapytania wraz z przesłaniem bardziej szczegółowej informacji o dostępności Towaru. Jeżeli Towar będzie ponownie dostępny, poinformujemy Cię o tym za pośrednictwem wiadomości e-mail, którą nam w tym celu podasz.
3.4 Przegląd zamówienia. Przed wysłaniem Zamówienia będziesz mieć możliwość sprawdzenia i ewentualnej zmiany wprowadzonych danych. Zostanie Ci wygenerowane automatyczne potwierdzenie pomyślnego przesłania i przyjęcia przez nas Zamówienia, co wraz z niniejszymi Warunkami stanowi tekstową wersję Umowy.
3.5 Anulowanie Zamówienia. Możesz anulować Zamówienie do czasu jego potwierdzenia przez nas. Anulowanie Zamówienia po chwili zawarcia Umowy możliwe jest wyłącznie po uprzednim obustronnym uzgodnieniu i na warunkach, które wspólnie ustalimy.
4. WARUNKI PŁATNOŚCI
4.1 Cena. Ceny podane na naszej stronie internetowej zawierają podatek VAT i wszystkie powiązane opłaty. Cena zostanie wyraźnie podana w Zamówieniu lub w jej potwierdzeniu. Przypominamy, że cena zostanie doliczona do ceny Towaru zgodnie z wybranym środkiem transportu i wybraną przez Ciebie formą płatności. Nie wymagamy żadnych depozytów.
4.2 Metody płatności. Cenę wynikającą z podsumowania w Zamówieniu można uiścić w sposób wskazany w interfejsie zamówienia na naszym Portalu. O ile nie określono inaczej, możliwe są następujące metody płatności:
4.2.1 GoPay (karty płatnicze, bezpośrednie kanały bankowe, portfele elektroniczne), płatność przy odbiorze, przelew na konto (można to wyłączyć)
4.3 Termin płatności. Proszę o uiszczenie ceny przed dostawą Towaru, lub z chwilą odbioru Towaru, a w niektórych przypadkach później w uzgodnionym terminie, według uzgodnionego sposobu płatności. Jeżeli Cena ma zostać zapłacona przed dostawą Towaru, mają Państwo obowiązek ją uiścić nie później niż w terminie 14 dni od zawarcia Umowy, zgodnie z instrukcjami podanymi w potwierdzeniu Zamówienia. Jeżeli Cena jest płacona za pośrednictwem dostawcy usług płatniczych, jest ona płacona poprzez zaksięgowanie kwoty pieniężnej na naszym rachunku u tego dostawcy usług płatniczych.
5. DOSTAWA TOWARÓW
5.1 Metody dostawy. Sposoby dostawy Towaru, które sam wybierasz jako Klient, wraz z cenami poszczególnych rodzajów transportu, znajdują się na Portalu, w szczególności pod adresem: https://spinkids.pl/info/doprava- platforma. Towar dostarczamy wyłącznie na terenie Republiki Czeskiej.
5.2 Nabycie własności. Poprzez przejęcie Towaru stajesz się właścicielem Towaru, który Ci dostarczamy.
5.3 Terminy dostaw. Towar zostanie dostarczony w możliwie najkrótszym czasie, zazwyczaj w ciągu 1-5 dni roboczych od zapłaty Ceny lub złożenia Zamówienia, zgodnie z wybraną metodą płatności; Czas dostawy może się różnić w zależności od warunków wybranej metody dostawy. Towar uważa się za dostarczony w momencie dostarczenia go na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu.
5.4 Odbiór Towaru. Klient ma obowiązek odebrać zamówiony Towar w ustalonym terminie i miejscu, w zależności od sposobu dostawy. Jeżeli Towar ma być dostarczony za pośrednictwem przewoźnika, Klient ma obowiązek odebrać go z chwilą dostarczenia go na miejsce przeznaczenia. W przypadku nieodebrania Towaru będziemy mieli prawo odstąpić od Umowy oraz prawo do zapłaty kosztów związanych z dostawą Towaru, jeżeli nie zostały one uiszczone przed dostawą Towaru. Jeżeli będziemy dostarczać Ci Towar wielokrotnie po tym, jak go nie odebrałeś, mamy prawo do zwrotu kosztów związanych z powtórną dostawą.
5.5 Kontrola Towarów. Prosimy zwrócić uwagę na należytą kontrolę Towaru niezwłocznie po jego otrzymaniu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych opakowania Towaru zalecamy spisanie protokołu szkody w obecności przewoźnika, co ułatwi ewentualną reklamację. Podpisując list przewozowy przewoźnika wyrażasz zgodę na odbiór Towaru i potwierdzasz, że dotarł on w stanie nieuszkodzonym mechanicznie. Dlatego przed podpisaniem dokładnie sprawdź opakowanie. Warunki przyjęcia Towaru mogą się różnić w zależności od wybranego przewoźnika.
5.6 Ryzyko uszkodzenia. Jeżeli jesteś Konsumentem, ryzyko uszkodzenia Towaru przechodzi na Ciebie z chwilą odbioru Towaru. W przypadku, gdy Towar dostarczony do Ciebie jest uszkodzony, masz obowiązek niezwłocznie poinformować nas o szkodzie, najlepiej poprzez:
5.6.1 pocztą elektroniczną na adres e-mail info@spinkids.pl,
5.6.2 telefonicznie pod podanym numerem telefonu i postępować zgodnie z otrzymaną instrukcją.
W przypadku, gdy przy odbiorze Towaru stwierdzisz uszkodzenie przesyłki, masz obowiązek poinformować o uszkodzeniu nie tylko nas, ale także przewoźnika przy odbiorze Towaru. Możesz poprosić przewoźnika o rozpakowanie uszkodzonej przesyłki przed jej przyjęciem, a jeśli stwierdzisz, że Towar został uszkodzony, nie masz obowiązku odbioru go od przewoźnika.
5.7 Uszkodzenie Towaru w transporcie przez przedsiębiorcę. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i Towar ma być dostarczony za pośrednictwem przewoźnika, ryzyko uszkodzenia Towaru przechodzi na Ciebie z chwilą przekazania Towaru temu przewoźnikowi. Jeżeli po minięciu ryzyka uszkodzenia Towaru dojdzie do uszkodzenia Towaru, nie ponosimy za to odpowiedzialności, a uszkodzenie Towaru nie wpływa na obowiązek zapłaty ceny całkowitej i obowiązek odbioru Towaru. W przypadku, gdy dostarczony Towar jest uszkodzony, masz obowiązek niezwłocznie zgłosić uszkodzenie Towaru przewoźnikowi.
5.8 Pakowanie Towarów. Jeżeli nie uzgodniono inaczej, Towar zostanie opakowany w sposób zapewniający jego konserwację i ochronę. 6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
6.1 Informacje ogólne dotyczące wypłaty. Odstąpienie od zawartej Umowy powoduje jej rozwiązanie od początku. Oznacza to, że jesteśmy zobowiązani zwrócić sobie wszystko, co sobie zapewniliśmy w ramach anulowanej Umowy, łącznie z kosztami dostawy. Z prawa odstąpienia od Umowy można skorzystać na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie lub jeżeli tak stanowią przepisy prawa.
6.2 Ustawowe prawa konsumenta. Jeżeli jesteś Konsumentem, masz prawo odstąpić od zawartej Umowy w terminie 14 dni, a mianowicie:
6.2.1 od dnia przyjęcia Towaru,
6.2.2 w przypadku Umowy, której przedmiotem jest kilka rodzajów Towaru lub dostawa kilku części, od dnia odbioru ostatniej dostawy Towaru,
6.2.3 w przypadku Umowy, której przedmiotem są regularne powtarzające się dostawy Towarów, od dnia przyjęcia pierwszej dostawy Towarów;
ale tylko wtedy, gdy nie jest to przypadek szczególny, w którym wykluczone jest odstąpienie od umowy (patrz punkt 6.5 poniżej).
6.3 Umowne prawo konsumenta do odstąpienia od Umowy. Jeżeli jesteś Konsumentem, masz także prawo, poza zakresem przepisów prawa, odstąpić od zawartej Umowy jeszcze wcześniej, w dowolnym momencie od dnia zawarcia Umowy do dnia wysłania Towaru, z czego Poinformujemy cię.
6.4 Nasze prawo do odstąpienia od Umowy. Mamy prawo odstąpić od zawartej Umowy w dowolnym momencie aż do chwili wysłania Towaru. Zawsze skontaktujemy się z Tobą przed wycofaniem zgody, aby uzgodnić sposób postępowania i podać powody, które skłoniły nas do podjęcia tego kroku.
6.5 Brak możliwości odstąpienia od Umowy. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Państwu w szczególności w przypadku Umów:
6.5.1 o dostawę żywności, napojów lub innych towarów zwykłego spożycia dostarczanych do gospodarstwa domowego konsumenta lub w inne miejsce wskazane przez konsumenta,
6.5.2 zamknięte w przypadku korzystania z automatów lub zautomatyzowanych pomieszczeń biznesowych
6.5.3 o dostawie Towaru będącego napojem alkoholowym, którego dostawa może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i którego cena zależy od wahań na rynku finansowym od nas niezależnych;
6.5.4 w sprawie dostawy Towaru, który został zmodyfikowany zgodnie z Twoimi życzeniami lub dla Ciebie (np. grawerowanie butelek itp.),
6.5.5 o dostawę Towarów w zamkniętych opakowaniach, które zostały wyjęte z opakowania i ze względów higienicznych nie mogą zostać zwrócone,
6.5.6 w sprawie dostawy Towarów ulegających szybkiemu zepsuciu, a także Towarów, które po dostawie zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi towarami,
6.5.7 o dostawie Towaru, którego cena zależy od wahań na rynku finansowym niezależnie od naszej woli i które mogą wystąpić w okresie odstąpienia od Umowy,
6.5.8 inne, jeżeli tak stanowią przepisy prawa.
6.6 Jak odstąpić od Umowy. Jeżeli masz prawo odstąpienia od Umowy i naprawdę chcesz odstąpić od Umowy, możesz to zrobić w formie jednostronnej czynności prawnej, którą nam doręczysz, najlepiej poprzez wypełnienie przykładowego formularza odstąpienia od Umowy , który znajduje się na Portalu pod adresem i przesłaniem go
6.6.1 pocztą elektroniczną na adres e-mail info@spinkids.pl; Lub
6.6.2 pisemnie na adres naszej Placówki.
Przy odstąpieniu zalecamy podanie numeru Zamówienia, specyfikacji Towaru, którego dotyczy odstąpienie, daty zakupu i daty dostawy oraz okazanie oryginału lub kopii dowodu zakupu Towaru. Przesyłki, z których nie jest jasne, dlaczego zostały do nas wysłane, zostaną bez zbędnych ceregieli zwrócone do nadawcy.
6.7 Limit czasu. Jeżeli jesteś konsumentem, wystarczy, że dotrzymasz terminu odstąpienia od umowy, jeśli wyślesz nam oświadczenie o odstąpieniu w ostatnim dniu okresu odstąpienia.
6.8 Zwrot Towaru po odstąpieniu od Umowy. W przypadku odstąpienia od Umowy mają Państwo obowiązek zwrócić nam Towar na własny koszt, najlepiej jednocześnie z odstąpieniem od Umowy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia doręczenia oświadczenia o odstąpieniu, najlepiej poprzez wysłanie Towaru na adres adres naszego Biura.
6.9 Stan Towaru po zwróceniu. Należy zwrócić nam towar w stanie nieuszkodzonym, niezanieczyszczonym, niezużytym i nienoszącym śladów użytkowania, łącznie ze wszystkimi akcesoriami i dokumentacją, w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu (należy pamiętać, że jeśli oryginalne opakowanie, które ma zapewniać właściwości higieniczne produktu, Towar jest uszkodzony, od umowy o dostawę takiego towaru nie można odstąpić zgodnie z paragrafem 6.5 powyżej). Jednocześnie masz obowiązek zwrócić nam wszelkie prezenty i bonusy, jeżeli otrzymałeś je od nas na podstawie Umowy w związku z zakupem Towaru.
6.10 Zwrot środków po odstąpieniu od Umowy. Jeżeli jako konsument odstąpisz od Umowy, zwrócimy Ci wpłacone środki w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam informacji o odstąpieniu od Umowy, jednak nie wcześniej niż zwrócisz nam Towar lub udowodnisz, że Towar został wysłany do nas. Zwrócimy Ci koszt dostawy Towaru jedynie w wysokości odpowiadającej najtańszej, porównywalnej metodzie dostawy oferowanej przez nas. Jeżeli wartość zwracanego Towaru ulegnie zmniejszeniu na skutek obchodzenia się z nim w sposób inny niż było to konieczne do zapoznania się z jego charakterem, właściwościami i funkcjonalnością, zwracana kwota zostanie pomniejszona o kwotę, o którą zmniejszyła się wartość Towaru . Zwrócimy Ci środki w ten sam sposób, w jaki je otrzymaliśmy od Ciebie lub w inny, na który się zgodziliśmy, o ile nie wiąże się to dla Ciebie z dodatkowymi kosztami.
7. REKLAMACJE
7.1 Polityka reklamacji. Warunki reklamacji dostarczonego Towaru znajdziesz w Regulaminie reklamacji. Procedura reklamacyjna stanowi integralną część niniejszego regulaminu.
8. INFORMACJE O PRYWATNOŚCI
8.1 Przetwarzanie danych w celu wykonania Umowy. Dane identyfikacyjne i kontaktowe określone w Zamówieniu (tj. w szczególności imię i nazwisko, tytuł, adres, adres e-mail, numer telefonu, numer identyfikacyjny i numer NIP), informacje o Zamówieniu i płatnościach za Towar, zapisy wzajemnych komunikacja pomiędzy Tobą a nami (w tym adres IP) lub informacje przekazywane przez Ciebie w inny sposób przetwarzane są przez nas w celu zawarcia i wykonania Umowy oraz możliwości korzystania z niej wynikających z niej praw, aż do upływu terminu przedawnienia zobowiązań wynikających z ewentualnego naruszenia Umowy. W przypadku, gdy niektóre dane stanowią część dokumentów księgowych lub podatkowych, okres przechowywania tych danych regulują odpowiednie przepisy prawa. Podanie i przetwarzanie tych danych jest niezbędne w celu prawidłowego wywiązania się z naszych obowiązków wynikających z niniejszej Umowy. Jesteśmy administratorem danych osobowych, za wyjątkiem danych osobowych przekazywanych innym administratorom, którzy na podstawie umowy świadczą na naszą rzecz wybrane czynności w ramach realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa lub Umowy (do przewoźników w celu dostarczenia Państwu Towaru, operatorom systemów płatności w celu prawidłowego przypisania lub zwrotu ceny Towaru, dostawcom usług pocztowych/dystrybucyjnych/usług na warunkach określonych przepisami prawa lub producentom, dostawcom i dystrybutorom Towaru w celu zapewnienia prawidłowej dostawy Towaru lub Towaru nowego). Przetwarzamy Twoje dane osobowe także w celu dalszego oferowania Towarów i usług oraz przesyłania wiadomości handlowych.
8.2 Prywatność. Jesteśmy zobowiązani do ochrony wszelkich danych osobowych, które nam przekazujesz.
8.3 Dostęp do danych osobowych. Oczywiście masz prawo dostępu do swoich danych osobowych. Klient może zwrócić się do administratora z prośbą o informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych, a administrator ma obowiązek bez zbędnej zwłoki udzielić mu tej informacji. Administrator ma prawo żądać zapłaty kosztów niezbędnych do udzielenia informacji. Szczegółową identyfikację innych osób, którym przekazujemy dane osobowe w wyżej wymienionych celach, przekażemy Państwu na Państwa żądanie.
8.4 Informacje o przetwarzaniu danych osobowych. Jeżeli żądasz informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, jesteśmy zobowiązani udzielić Ci tej informacji. Za udostępnienie tych informacji jesteśmy uprawnieni do żądania odszkodowania nieprzekraczającego kosztów udostępnienia tych informacji. Przypominamy, że w każdej chwili możesz wyrazić sprzeciw na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu przesyłania komunikatów handlowych, tak samo jak w każdej chwili możesz cofnąć wcześniej wyrażoną zgodę na przetwarzanie danych osobowych w innym celu, najlepiej poprzez e-mailem na adres lub zgodnie z instrukcją zawartą w otrzymanej komunikacji handlowej.
8.5 Ochrona Twoich praw. Jeżeli uważasz, że my lub podmiot przetwarzający przetwarzamy Twoje dane osobowe z naruszeniem ochrony życia prywatnego i osobistego Klienta lub z naruszeniem prawa, masz prawo zwrócić się do administratora lub podmiotu przetwarzającego o wyjaśnienia, sprostowanie nieścisłości lub usunięcia sytuacji niezgodnej z prawem, w szczególności dotyczącej zablokowania, poprawienia, uzupełnienia lub usunięcia danych osobowych. Jeżeli żądanie jest uzasadnione, administrator lub podmiot przetwarzający niezwłocznie usunie niedopuszczalną przesłankę. Przypominamy, że jako klient masz także prawo skorzystać z innych praw wynikających z ustawowej ochrony danych osobowych, w szczególności z § 11, 12 i 21 ustawy nr 101/2000 Dz.U. o ochronie danych osobowych dane, ze zmianami.
8.6 Przetwarzanie danych na podstawie zgody. W przypadku, gdy przetwarzamy dane osobowe inne niż te, których przetwarzanie jest niezbędne do realizacji naszych obowiązków wynikających z niniejszej Umowy, lub przetwarzamy te dane osobowe w innym celu, zrobimy to wyłącznie za Twoją zgodą. Zgodę możesz wyrazić nam wyraźnie w chwili zawarcia Umowy.
8.7 Weryfikowane przez Klientów. Satysfakcję z zakupu określamy poprzez ankiety e-mailowe w ramach programu Weryfikowani przez Klientów, w który zaangażowany jest nasz e-sklep. Wysyłamy je do Ciebie za każdym razem, gdy dokonujesz u nas zakupu, jeśli w rozumieniu § 7 ust. 3 ustawy nr 480/2004 Dz. o niektórych usługach społeczeństwa informacyjnego, nie odmawia się ich przesłania. Przetwarzamy dane osobowe w celu przesyłania ankiet w ramach programu Weryfikowani przez klientów w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, który polega na sprawdzeniu Twojego zadowolenia z dokonanych u nas zakupów. W celu przesyłania ankiet, oceny Państwa opinii i analizy naszej pozycji na rynku korzystamy z procesora będącego operatorem portalu Heureka.pl; w tym celu możemy przekazać informację o zakupionym towarze oraz Twój adres e-mail. Wysyłając ankiety e-mailem, Twoje dane osobowe nie są przekazywane podmiotom trzecim dla ich własnych celów. W każdej chwili możesz sprzeciwić się przesyłaniu ankiet e-mailem w ramach programu Customer Verified poprzez rezygnację z dalszych ankiet korzystając z linku znajdującego się w wiadomości e-mail z ankietą. W przypadku wyrażenia sprzeciwu nie będziemy przesyłać dalej ankiety.
Zgodę tę wyrażasz nam poprzez kliknięcie odpowiedniego pola w Zamówieniu, gdzie podajemy dla Ciebie odrębne informacje. W każdej chwili mają Państwo prawo odwołać tę zgodę.
9. DALSZE UZGODNIENIA
9.1 Kompletność danych. Twoim obowiązkiem jest podanie nam pełnych i prawdziwych danych i informacji niezbędnych nam do dostarczenia Ci Towaru (w szczególności są to dane niezbędne do celów wystawienia faktury, dostarczenia Towaru itp.).
9.2 Wysyłanie komunikatów handlowych. Klient ma w każdej chwili możliwość odmowy przesyłania informacji biznesowych od Framee International s.r.o. w formie pisemnej.
9.3 Własność intelektualna. Umowa zawarta między nami a Tobą nie uprawnia Cię w żaden sposób do korzystania z rzeczy chronionych naszymi prawami własności intelektualnej, takich jak dzieła chronione prawem autorskim, bazy danych, znaki towarowe lub inne chronione oznaczenia.
9.4 Obowiązujące prawo. Prawa i obowiązki nieuregulowane w Regulaminie lub Umowie podlegają prawu Republiki Czeskiej, w szczególności Kodeksowi Cywilnemu, ustawie nr 634/1992 Dz.U. o ochronie konsumentów, z późniejszymi zmianami, oraz prawu Unii Europejskiej . W przypadku sprzeczności Regulaminu lub Umowy z przepisem prawa, jeżeli nie jest to kwestia podlegająca zmianie w drodze umowy, pierwszeństwo ma przepis prawa.
9.5 Relacje z podmiotem międzynarodowym. Stosunki prawne między Tobą a nami podlegają prawu czeskiemu, jeśli występuje element międzynarodowy, a czeskie sądy są właściwe do rozstrzygania wszelkich sporów. Konwencja Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów (Konwencja Wiedeńska) nie ma zastosowania.
9.6 Rozdzielność. Jeżeli którekolwiek postanowienie Umowy pomiędzy nami a Tobą okaże się nieważne lub niewykonalne, pozostałe części Umowy pozostaną w mocy w zakresie, w jakim nie są związane nieważną częścią. W takim przypadku nieważne lub nieskuteczne postanowienie zostanie zastąpione postanowieniem ważnym i skutecznym, odpowiadającym znaczeniu i celowi postanowienia pierwotnego.
9.7 Zmiana Warunków. Niniejsze Warunki mogą od czasu do czasu ulegać zmianom. Do każdej zawartej umowy będą miały zastosowanie warunki obowiązujące i obowiązujące w chwili przesłania nam przez Portal zrealizowanego Zamówienia. Informujemy, że przy kolejnym korzystaniu z naszych usług niniejszy Regulamin może być inny, dlatego należy go dokładnie przeczytać przed każdym indywidualnym zamówieniem naszych Usług.
9.8 Skuteczność. Niniejszy Regulamin ma zastosowanie do Umów zawartych od dnia 7 sierpnia 2023 roku.
W Pradze, 7 sierpnia 2023 r
PROCEDURA REKLAMACYJNA
1. REKLAMACJA WAD ZAKUPIONEGO TOWARU PRZEZ KONSUMENTÓW I NIEBĘDĄCYCH PRZEDSIĘBIORCAMI
1.1 Zakres. Niniejsza część Polityki reklamacyjnej dotyczy Ciebie wyłącznie w sytuacji, gdy jesteś konsumentem lub osobą niebędącą przedsiębiorcą i reguluje naszą odpowiedzialność za wady Towaru, który dostarczyliśmy Ci w ramach Umowy Sprzedaży.
1.2 Okres gwarancji. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące, dla Towaru używanego 24 miesiące i biegnie od dnia otrzymania Towaru. W przypadku towaru konsumpcyjnego wskazany jest najkrótszy termin przydatności do spożycia, a w przypadku towaru łatwo psującego się okres, przez który rzecz może być używana.
1.3 Nasza odpowiedzialność za wady Towaru. Jesteśmy odpowiedzialni za to, aby Towar był wolny od wad w chwili odbioru oraz w okresie gwarancyjnym. W szczególności odpowiadamy za to, że Towar
1.3.1 ma właściwości, na które się zgodziliśmy, a w przypadku braku umowy takie właściwości, które opisaliśmy my lub producent lub których można było się spodziewać ze względu na charakter Towaru i na podstawie reklamy przeprowadzone,
1.3.2 nadaje się do celu, w jakim podajemy jego przeznaczenie lub do jakiego zwykle używa się tego rodzaju Towaru,
1.3.3 odpowiada jakością lub wykonaniem zamówionej próbce lub prototypowi, jeżeli jakość lub wykonanie została ustalona na podstawie zakontraktowanej próbki lub prototypu,
1.3.4 jest w odpowiedniej ilości, wymiarach lub wadze oraz
1.3.5 spełnia wymagania przepisów prawnych.
1.4 Rozszerzona gwarancja jakości. Jeżeli na sprzedanym Towarze, na jego opakowaniu, w instrukcji dołączonej do Towaru, w reklamie lub w Umowie podany jest okres, przez który Towar lub jego część może być używany, i który jest dłuższy niż okres gwarancji, będziemy odpowiada wobec Ciebie po upływie okresu rękojmi z tego tytułu, że aż do upływu określonego okresu
1.4.1 Towar lub jego część będzie nadawała się do używania zgodnie ze swoim zwykłym przeznaczeniem,
1.4.2 Towar lub jego część zachowa swoje zwykłe właściwości.
1.5 Okres przedłużonej gwarancji jakości rozpoczyna się jednocześnie z okresem gwarancji. Rozszerzonej gwarancji jakości udzielamy tylko na niektóre Towary, jeżeli dla Towarów wskazany jest jej czas trwania w sposób wskazany powyżej.
1.6 Czas skorzystać z prawa. Masz obowiązek jak najszybciej sprawdzić towar i upewnić się co do jego właściwości oraz ilości. Masz obowiązek skorzystać z przysługującego Ci uprawnienia z tytułu odpowiedzialności za wady Towaru u nas bez zbędnej zwłoki, możliwie jak najszybciej po stwierdzeniu wady, czyli w okresie rękojmi lub w okresie przedłużonej gwarancji jakości. W przeciwnym razie Twoje prawo z tytułu odpowiedzialności za wady Towaru wygaśnie i nie zostanie Ci przyznane.
1.7 Twoje prawa w przypadku wady Towaru. Jeżeli Towar ma wadę, masz prawo:
1.7.1 o bezpłatne usunięcie wady,
1.7.2 jeżeli ze względu na charakter wady nie jest to nieuzasadnione, w szczególności jeżeli wady nie można usunąć bez zbędnej zwłoki, za dostawę nowego Towaru bez wad, jeżeli jednak wada dotyczy tylko części Towaru, możesz żądać jedynie wymiany części,
1.7.3 w przypadku braku możliwości usunięcia wady lub wymiany Towaru lub jego części, odstąpić od Umowy,
1.7.4 za rozsądną zniżkę od ceny zakupu.
1.8 Twoje prawa w przypadku wady używanego Towaru. Jeżeli Towar sprzedany z wadą lub Towar sprzedany jako używany ma wadę, przysługuje Ci prawo do:
1.8.1 o bezpłatne usunięcie wady,
1.8.2 za rozsądną zniżkę od ceny zakupu,
1.8.3 w przypadku braku możliwości usunięcia wady lub obniżenia ceny zakupu, odstąpić od umowy.
1.9 Twoje prawa w przypadku powtarzającego się lub wielokrotnego wystąpienia wady Towaru. Jeżeli nie możesz prawidłowo korzystać z Towaru ze względu na powtarzające się występowanie tej samej wady po naprawie lub z powodu większej liczby wad, masz prawo do:
1.9.1 o dostawę nowego Towaru albo wymianę części, z tym że nie dotyczy to Towaru sprzedanego z wadą ani Towaru używanego,
1.9.2 za rozsądną zniżkę od ceny zakupu,
1.9.3 odstąpienia od Umowy.
Za powtarzające się wystąpienie wady uważa się sytuację, gdy ta sama wada wystąpi w rzeczy po co najmniej dwóch poprzednich naprawach. Za większą liczbę wad uważa się jednoczesne wystąpienie co najmniej trzech wad, z których każda niezależnie uniemożliwia korzystanie z Towaru.
1.10 Rozstrzyganie roszczeń. Jeżeli jesteś konsumentem, Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia złożenia reklamacji. Jeżeli nie jesteś przedsiębiorcą, Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona bez zbędnej zwłoki, najpóźniej jednak w terminie 21 dni. W tym terminie zostaną Państwo powiadomieni o rozpatrzeniu reklamacji, a Towar zostanie Państwu zwrócony w taki sam sposób, w jaki został nam przekazany w momencie zgłoszenia reklamacji. Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w terminie, przysługuje Państwu prawo odstąpienia od Umowy. W przypadku uznania Twojej reklamacji okres gwarancji oraz okres rozszerzonej gwarancji jakości ulega przedłużeniu o czas rozpatrzenia Twojej reklamacji.
1.11 Zwrot kosztów reklamacji. W przypadku uwzględnienia Twojej reklamacji przysługuje Ci prawo do zwrotu niezbędnych kosztów, które zostały celowo poniesione przy wykonywaniu uprawnienia z tytułu odpowiedzialności za wady Towaru. W przypadku odrzucenia reklamacji przysługuje nam prawo do rekompensaty niezbędnych kosztów poniesionych w związku ze zwrotem Towaru.
2. REKLAMACJA WADY TOWARU ZAKUPIONEGO PRZEZ PRZEDSIĘBIORCĘ
2.1 Zakres. Niniejszy punkt Regulaminu Reklamacji dotyczy Ciebie wyłącznie, jeśli jesteś przedsiębiorcą i reguluje naszą odpowiedzialność za wady Towaru, który dostarczyliśmy Ci na podstawie Umowy Sprzedaży.
2.2 Nasza odpowiedzialność za wady Towaru. Dostarczymy Ci towar w uzgodnionej ilości, jakości i designie. Jeżeli jakość i projekt nie zostaną uzgodnione, dostarczymy Ci Towary o jakości i wyglądzie odpowiednim do celu wynikającego z umowy; w przeciwnym razie zwykle do tego celu. Jeśli ilość zostanie określona jedynie w przybliżeniu, ustalimy dokładną ilość. Jeżeli Towar ma wadę, gdy ryzyko uszkodzenia przechodzi na Ciebie, odpowiadamy za nią my. Nie dotyczy to przypadku wady, która przy zwykłej uwadze może zostać rozpoznana już przy zawarciu Umowy. Wszystkie pomiary podane są z tolerancją 10%, chyba że zaznaczono inaczej.
2.3 Nadzwyczajna Gwarancja dla Przedsiębiorców. Odpowiadamy również za to, że przez okres uzgodniony w Umowie, w przypadku braku porozumienia, to przez okres 12 miesięcy od otrzymania Towaru,
2.3.1 Towar lub jego część będzie nadawała się do używania zgodnie ze swoim zwykłym przeznaczeniem,
2.3.2 że zachowuje swoje zwykłe właściwości.
2.4 Czas skorzystać z prawa. Masz obowiązek jak najszybciej sprawdzić towar i upewnić się co do jego właściwości oraz ilości. Masz obowiązek skorzystać z przysługującego Ci uprawnienia z tytułu odpowiedzialności za wady Towaru u nas bez zbędnej zwłoki, możliwie jak najszybciej po stwierdzeniu wady. Z uprawnienia można skorzystać najpóźniej w ciągu 6 miesięcy, a w przypadku wady ukrytej w terminie 2 lat od dnia dostarczenia Państwu Towaru lub do upływu ponadnormatywnej gwarancji jakości. W przeciwnym razie Twoje prawo z tytułu odpowiedzialności za wady Towaru wygaśnie i nie zostanie Ci przyznane.
2.5 Twoje prawa w przypadku istotnego naruszenia umowy. Jeżeli wada oznacza istotne naruszenie Umowy, masz prawo:
2.5.1 usunięcia wady poprzez dostarczenie nowego Towaru bez wad albo poprzez dostarczenie brakującego Towaru,
2.5.2 usunięcia wady poprzez naprawę Towaru,
2.5.3 za rozsądną zniżkę od ceny zakupu, lub
2.5.4 odstąpienia od Umowy.
Za istotne naruszenie Umowy uważa się dostawę Towaru posiadającego taką wadę, o której musieliśmy wiedzieć w chwili zawarcia Umowy, że gdybyś to przewidział, nie zawarłbyś z nami Umowy; w pozostałych przypadkach naruszenie Umowy uważa się za nieistotne. Jeżeli nie powiadomisz nas o wybranym prawie, przysługują Ci takie same prawa, jak w przypadku drobnego naruszenia Umowy.
2.6 Twoje prawa w przypadku drobnego naruszenia Umowy. Jeżeli wada ma charakter drobnego naruszenia Umowy, masz prawo:
2.6.1 usunięcia wady,
2.6.2 za rozsądną zniżkę od ceny zakupu.
Jeżeli nie powiadomisz nas o wybranym prawie, możemy usunąć wadę poprzez naprawę Towaru, dostawę nowego Towaru lub dostawę tego, czego Ci nie dostarczyliśmy. Bez naszej zgody nie można później zmienić wybranego prawa.
2.7 Zwrot kosztów reklamacji. W przypadku uwzględnienia Twojej reklamacji każda ze stron poniesie własne koszty, jakie poniosła w związku z realizacją przez Ciebie prawa z tytułu odpowiedzialności za wady Towaru. W przypadku odrzucenia reklamacji przysługuje nam prawo do rekompensaty niezbędnych kosztów poniesionych w związku ze zwrotem Towaru.
3. POSTANOWIENIA WSPÓLNE
3.1 Potwierdzenie roszczenia. Korzystając z prawa z tytułu odpowiedzialności za wady Towaru, wystawimy Ci pisemne potwierdzenie, kiedy skorzystałeś z tego prawa, jaka jest treść reklamacji i jakiego sposobu rozpatrzenia reklamacji żądasz, a także potwierdzenie daty i sposobu rozpatrzenia reklamacji, w tym potwierdzenie naprawy i czasu jej trwania, jeżeli ma to zastosowanie, pisemne uzasadnienie odrzucenia reklamacji.
3.2 Ograniczenie odpowiedzialności. Nie odpowiadamy Ci
3.2.1 w przypadku żywności i napojów, na subiektywne wrażenia zmysłowe związane z ich spożyciem lub na ich zwyczajowy lub specyficzny wpływ na organizm (reakcje alergiczne itp.),
3.2.2 w przypadku Towaru sprzedanego po niższej cenie z powodu wady, dla której uzgodniono niższą cenę,
3.2.3 za zużycie Towaru spowodowane jego zwykłym użytkowaniem,
3.2.4 w przypadku Towaru używanego za wadę odpowiadającą stopniowi użytkowania lub zużycia Towaru w momencie odbioru,
3.2.5 za wady Towaru wynikające z jego natury, w szczególności w przypadku Towarów ulegających zużyciu i łatwo psujących się,
3.2.6 za wady Towaru, jeżeli wiedziałeś o nich przed przejęciem Towaru,
3.2.7 za wady Towaru, jeżeli sam je spowodowałeś,
3.2.8 za skutki korzystania z Towaru niezgodnie z instrukcją lub zwykłym sposobem użytkowania,
3.2.9 za żywność i napoje za skutki ich spożycia z naruszeniem zasady rozsądku.
3.3 Brak możliwości żądania odstąpienia od Umowy i dostarczenia nowego Towaru. Jeżeli nie możesz zwrócić Towaru w stanie, w jakim go otrzymałeś, nie możesz odstąpić od Umowy ani żądać dostarczenia nowego Towaru. to nie ma zastosowania
3.3.1 jeżeli nastąpiła zmiana stanu w wyniku oględzin Towaru w celu wykrycia wady,
3.3.2 jeżeli korzystałeś z Towaru przed stwierdzeniem wady,
3.3.3 jeśli nie spowodowałeś niemożliwości zwrotu Towaru w niezmienionym stanie poprzez działanie lub zaniechanie, lub
3.3.4 jeżeli sprzedałeś Towar przed ujawnieniem wady, jeżeli korzystałeś z niego lub wymieniłeś Towar w trakcie normalnego użytkowania; jeżeli stało się to tylko w części, zwrócisz nam to, co możesz jeszcze zwrócić, a w pozostałej części zwróci nam odszkodowanie do wysokości, w jakiej odniosłeś korzyść z korzystania z Towaru.
3.4 Sposób reklamacji. Jeśli chcesz skorzystać z prawa z tytułu odpowiedzialności za wady, najlepiej możesz to zrobić:
3.4.1 wysyłając Towar na adres naszej siedziby,
3.4.2 jeżeli w karcie gwarancyjnej lub innym dokumencie, na opakowaniu Towaru lub w naszym sklepie internetowym wskazana jest inna osoba wyznaczona do dochodzenia odpowiedzialności za wady wraz z tą osobą.
3.5 Procedury reklamacyjne. Towar musi zostać nam przekazany w stanie pozwalającym na ocenę zasadności reklamacji, w szczególności nie ma możliwości wydania towaru w stanie nadmiernie zabrudzonym. Składając reklamację należy:
3.5.1 udowodnić, że Towar został u nas zakupiony,
3.5.2 określić, jaką wadę Towaru reklamujesz i w jaki sposób żądasz rozpatrzenia reklamacji. Bez naszej zgody nie jest możliwa późniejsza zmiana żądanego sposobu rozpatrzenia reklamacji.
3.6. Zgodnie z Ustawą o rejestracji sprzedaży, sprzedawca ma obowiązek wystawić kupującemu paragon. Jednocześnie ma obowiązek zarejestrować otrzymaną sprzedaż u fiskusa on-line; w przypadku awarii technicznej najpóźniej w ciągu 48 godzin.
W Pradze, 7 sierpnia 2023 r

Twój wózek
Pusty
Twój koszyk jest obecnie pusty